Susedsdfg Benimde ilk çocuğum çok zorlanıyorum. Kızım 7,5 aylık çok zor bir bebek doğduğundan beri iştahsız zorla içiriyorum sütünü ek gıdaya geçtik yine aynı pek yemiyor hep uğraşıyorum .iki kere hastalandı hastaneye yattık doktorumuz iyidi ama ilgisizdi biraz ne sorsam geçiştirir gibi cevaplar veriyordu hep . Özel sonuçta para veriyoruz okadar odasında en fazla 7-8 dk kalıyorduk hızlı hızlı muane edip sorduğum soruları hızlıca cevaplayıp gönderiyordu bizi resmen . Daha ben odasından çıkmadan bebeğimi giydirmeden kapıyı açıyorlardı öbür hasta giriyordu resmen sinirlerim bozuldu artık doktor araştırırken arkadaşımın tavsiyesi üzerine Sabahattin beye gittim 5,5 aylıktı kızım ilk gittiğimde kilosu hep geriden gidiyor kızımın iştahsız olduğu İçin neden ek gıdaya başlamadınız diye sordu direk bende bebegimin alerjik bebek olduğundan şüphelendiğimiz için doktor ben demeden başlamayın sakın dediği için başlamadıgımızı söyledim .Şikayetlerimizi anlattım Sabahattin bey 0,5 derecesinde alerjik bebek dedi teste bile gerek yok dedi ek gıdaya başlattı hemen bizi şükür kızımın şikayetleride geçti . Yani öbür doktora kalsa belki hastane kazansın diye bile alerji testleri yaptıracaktı bize boş yere .Bu doktor gerekli olmayan hiçbirşeyi istemiyor yaptırmıyor ilk başta bu çok hoşuma gitti .Ne sorsam beni aydınlattı hep içimi rahatlattı Güler yüzü bile yetiyor. Biraz uzun oldu ama sende benim gibi zorlandığın İçin anlatmak istedim .