aygl_su1407 😞Allah yardımcımız olsun ben de aynıyım.Yanımda annem var eşim işinden fırsat buldukça yardımcı oluyor ama yine de o sürekli ağlarken ben iyi hissedemiyorum.😭 28 günlük gaz ve kaka sorunumuz oluyor sürekli.İnşallah 40 ından sonra kalmaz diye dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimden.Uyandığında sürekli ağladığı için hep uyusun istiyorum sonra vicdan azabı çekiyorum😔 Onu doya doya sevmek paylaşımlarda bulunmak istiyorum ama şu an bu o kadar zor ve uzak ki...