Biricigm ben o soyeldiginzie bosey diyemem ama bazen insanlar yırtık kıyafetleri bile yeni kıyafetten daha pshaliya satıyorlar bir yeri sökük ondan uyguna yazdım diyor elbise hal kalmamıs özelikle cocuk kiyaftlerinde böyle yapiyorlar herseye zam gelince eski kiyafetlerin bile fiyatıni yukseltmişler.sonucta böyle bi uygulama olmasa ne yapacaktın ya birine vericektin ya da cöpe atacaktın cok insafsız insanlar var