Biricigm dolap uygulamasındaki tekliflerden ben de hiç hoşlanmıyorum. 150 TL ye sadece 1 kez yıkanmış ama hiç kullanılmamış panço marka uyku tulumu koydum, 100 TL teklif geliyor. Oradan uygulama kesecek, ben çocukla kargoya gidip geleceğim bir de bi saat özenle paketleyeceğim o zaman bi yakınıma bedava veririm daha iyi. Ne yapmam lazım hiç anlamadım. Bakıyorum satışlara, insanlar turşu gibi giyilmekten artık yer bezi kıvamına gelmiş eşyaları satmışlar, benim sıfır ayarında eşyalarım duruyor 😂