Benim oğlum da 2 haftalıkken sürekli ağlıyordu, memeyi istemiyordu. Meğer aç olduğu içinmiş. Bizimkiler beni sadece emzirmem için çok zorladı ama mama da verince çocuk kendine geldi. O günden beri hala önce emzirip sonra mama veriyorum. Kesmeyi de düşünmüyorum çünkü nasıl doyacaksa öyle olsun, niye kendimi ve bebeğimi zora sokayım? Hem ben dinlenmiş oluyorum, öyle aman aman fışkıran Bi sütüm yok.