Kızlar oğlum dört aylık dört aydır anne sütü ile besleniyor uykuyu çok sevmiyodu genel olarak aklıma hep diş dönemidir atak dönemidir falan diye geldi bu hafta hasta oldu çok huysuzlaştı hastalıktandır dedim. En son hiç durmayınca aklıma doymuyor mu acaba diye geldi eşime mama aldırdım emziriyorum sonra mama veriyorum mamayı da içiyor bu yetmiyor anlamına mı geliyor tamamen Doysa mamayı içer miydi yani dört aydır oğlum doymuyor muymuş kilo alımı iyiydi ama son 500 gram almıştı aklım çok karıştı. Mama veriyorum içiyor emdikten hemen sonra. Sütle tamamen doysa mama yine de içer miydi içmez miydi anlamadım