senbanabaksana Olimbonii bundan bende de var günde 3 kereden fazla siliyorumdur her yer oğlumun parmak izleri ben memnun değilim şahsen
Olimbonii senbanabaksana bilmiyorum ben memnunum sadefe toz oliyo onuda siliyorum zaten hergun toz aldığım için
serife1204 Yildiz52 çanta zigon sehpa olarak geçiyor çok fazla yer kaplamıyor severek kullanıyorum. Tavsiye ederim.
Defne_1234 Yildiz52 https://instagram.com/aismetal?igshid=YmMyMTA2M2Y= Bizim Kendi üretimimiz beğendiğiniz model varsa ulaşabilirsiniz :)
Beraninannesii Yildiz52 Aynalı takımı çok seviyorum kullanışlı. Ben bimden almıştım 😇 Diğer ayaklari tel olan takımda eh işte idare eder. Çabuk devriliyor pek hoşuma gitmiyor.
Miracinannesi52 Yildiz52 mobilyana uygun Alman gerek canım benim 3 tane var biri ceviz renginde oturma odamda aynalı ve normal beyaz renkli de salonumda var mobilyaya uygun