Yildiz52 Zigon sehpa alicam ama çok kararsız bir insanım kızlar siz nerden kaça aldınız kullanışlı mi resim atarsınız daha iyi olur ☺️
Deletedmom_62 Yildiz52 benimkiler fuşya renk ahşap dikdörtgen ama hiç kullanmıyorum ev kucuk olunca dikdörtgen şeklinde bir orta sehpa yeterli oluyo 5 sene önce 300 TL ye almıştım sehpaları. Şimdi ayna görünümlü yuvarlak sehpalar genelde var herkeste😊
kvsreliff standart ahsap dıkdortgen 3lü cok ta şer yapmamak lazım dekor olarak köşeye vs koyulmayacaksa buyuk olsun yeter
Yildiz52 kvsreliff ya mobilyaların rengine uymasina bakıyorum daha çok genelde beyaz burdan gidip baktiklarim güzel değildi nette var onlarda guvenemedim o yüzden kararsız kaldım
Yildiz52 BusUgUr evet bende öyle düşündüm pembe renk koltuk ayakları beyaz konsol beyaz hani genelde beyaz bende o yüzden beyaz yada gümüş rengi düşünüyorum ama şu ntte olanlar kullanışlı mıdır bilemedim
Yildiz52 Deletedmom_62 evet onlar nasıl kullanışlı mi bilemiyorum işte benim oğlum çok koşar eder o yüzden orta sehpam var ama kullanamıyorum birde ne güzelmiş ozamnalar fiyatlar şimdi ucmus
Yildiz52 Beraninannesii nasıl kullanışlı ve sağlam mı şimdi onlar var her yerde bende aynalı ayaklari gümüş tel şeklinde istiyorum da bilemedim
Yildiz52 Olimbonii çok guzel görünüyor şimdi bunlar moda zaten kullanışlı ve sağlam mı mesela çay yanına tatlı tabağı vs sığar mı ☺️
senbanabaksana Olimbonii bundan bende de var günde 3 kereden fazla siliyorumdur her yer oğlumun parmak izleri ben memnun değilim şahsen
Beraninannesii Yildiz52 Aynalı takımı çok seviyorum kullanışlı. Ben bimden almıştım 😇 Diğer ayaklari tel olan takımda eh işte idare eder. Çabuk devriliyor pek hoşuma gitmiyor.
Olimbonii Yildiz52 sığıyor ama tek sıkıntısı toz oluyor yani günlük toz almak gerekiyor başka sıkıntısı yok goruntusu kullanimi güzel
Yildiz52 Olimbonii o sıkıntı değil ozaman bende kararsız kalmıştım çizilme falan olur mu ki peki acaba çocuğunuz var mı☺️
Olimbonii 1mormandalina yok hic cizilme yok 1 bucuk senelik evliyim hemde taşındım başka eve yinede hic cizik yok sadece gunluk toz alinmasi lazim dururken toz oluyor baska çok memnunum
Olimbonii Yildiz52 var cocugum ama daha 3 bucuk aylik 😂 ama ben taşındım ev degistim onda bile bise olmadilar tek bir cizik olmadi 1 bucuk senedir kullaniyorum