Bizimde dün gece ateşimiz 38.3e çıktı.hemen calpol verdim üzerini incelttim 20 dk içinde düştü. Gün içinde de hafif yükseldi geri düştü.hastaneler çok kalabalık gitmek istemiyor insan . Sizde ateşi düşmezse gidin bence. 36.9 öyle çok yüksekte değil zaten