Leyla54 cnm yenidoğan yada çocuk farketmez ki. 36.8 36.9 37 bunlar normal vücut ısısıdır. 37 yi geçerse çıkmaya meyilli denir ilaca gerek yoktur. 37.8 de hafif ateştir. İlaçla müdahale edilebilir. 38 buçuğu geçtiyse ve ilaç+ soğuk komprese rağmen düşmüyorsa doktora götürülmelidir