Zlnmst Kubrakyrk hepimize canım 🙏 bizimki hiç sallanmadığı için öyle uyumayı bilmiyo bende 2-3 gün önce hamak aldım uyutup içine koyuyorum yoksa hep emmek istiyo uyurken bile
Merim59 Zlnmst hayatımda yaşadığım en zor dönem diyebilirim benim 2-3 hafta sürdü ve gerçekten çok zordu bide ne olduysa o günden sonra uykuları öyle de kaldı 5ay 10 günlüğüz hala gece uykumuz yok
Merim59 Zlnmst birde beyaz gürültü de uyutmaya deneyin arkadaşlar her bebek bir değil ilişki ama denemeye değer
Bao Zlnmst hiç bir şey olmaz uyumadı diye. İçiniz rahat olsun. Evham yapmak size sadece zarar verir. Sakin olun