unal4195 bugün e bebekten hamak aldım sanki iyi oldu içinde uyudu 2,5 saat ben hiç sallamaya alıştırmamıştım sadece emerek uyuyodu bugün ilk defa hamakta hafif hafif salladım tam dalamadı sürekli uyandı ama uyandıkça salladım daldı uyudu 2,5 saat şükrettim istersen sende hamak al kurtarıcı bişeymiş