benoyleuygungordum_ evet hepimiz yaptık malesef bu hatayı 😊 bebişler çok sıcağı sevmiyorlar zaten, siz battaniyeye sarıyorsanız biri varken kıyafetini inceltin, yalnızken fazladan bir şey daha giydirin ona yeter sürekli battaniye örtmeyinde zaten.
Sağlık dilerim 🎈🌺