Ebruonur doğduğundan beri uni baby yenidoğan kullanıyordum,bu arada 29 günlüğüz.son bir haftadır sleepy aldım kullanmaya başladım.ama malesef bebeğimin poposunda mantar yaptı 😔 bugün doktora gittik,krem kullanacağız mecburen uni baby’e geri dönüyoruz