Ebruonur Kızlar yenı doğan kızıma ılk baslarda unı baby yenı dogan kullandım memnundum fakat hem sayısı az cabuk bıtıyo hemdr pahalı sonra bı arkadas prımanın kını getırdı hıc begenmedım bebegımın poposunda hep pamuk bırakıyodu hem fıyatı ıyı olup hemde memnun kaldıgınız markalar neler
aren61 Ebruonur pamuk islatip siliodum bas edemedim cokcok doldurunca😆pasam bim den ablam alms getirmis 180adet 3paket paket de 60adet vr gayette gusell poposunada bse yapmadi alkol parabn icermio
ErtugrulAnnesii Ebruonur uni baby kullanıuoruz sensitive fiyatı çok yüksek evet malesef yapcak bisey yok 😞
MinaMedine E bebek in markası var Baby&me saf su ve pamuk aynı uni baby gibi ama fiyatı nerdeyse yarısı tavsiye ederim 👍🏻
ElifKaratas Ebruonur sleepy kullanıyordum memnundum ama e bebeğin baby ıslak mendili daha cok hoşuma gitti zeytinyağlı Hem. Gerçi ben tüm ıslak mendilleri yıkayp ta kullanıyorm 😂😂😂
Ebruonur ElifKaratas kuzucugun nasıl aramızda uc gun vardı ıkımızde normal ıstıyoduk ama sezeryan olduk en son gaz sancıları var yazmıstın damlalar fayda ettımı biz cözümü metsil damlada bulduk👼🏻
Asya4309 Ebruonur Pamuk kullanıyorum çok şükür pişik olmadı 😌komikli nin ıslak mendil i ile bile silsem kızarıklık olmuştu bizimki hassas galiba 😘1 kg pamuk aldım saklama kabına koydum ıslattım öyle kullanıyorum biraz zahmetli ama 🙃🙃🙃🙃
Ravzagan Islak mendil bizde pisik yapti e bebegin bebek temizleme pamuklari var onlardan aliyorum cok memnunum suyu pamuklara dolduruyorum posetin agzini ipiyle kapatiyorum iyi oluyor simdi kampanyada bide 15 al 10 ode seklinde.. Islak mendili hayatimizdan cikardik biz :)
Busenin Ebruonur bende aynı senin gibi uni baby hem az hemde pahalı ben şuan dalin aldım dokusu yumuşacık daha paketi eline alınca bile anlıyorsun şimdilik çok memnunum ☺️
Brglbray Sleppy yenidoğan kesinlikle 2 aylık doğduğu günden beri kullanıyorum hemde uygyn hem kaliteli. Bi ara sleppy'nin normal ıslak mendillini kullandım yenidoğan olan bitince pişik oldu geri yenidoğana döndüm hem pişiği geçti bir daha da olmadı çok şükür
pasaminannesi06 Unibaby yeni doğan pamuk mendil memnun kaldığım TED ıslak mendil muhendisbaba da tavsiye etmişt içinde alkol paranenb Prfim hic birsey yok saf pahali biraz ama Ben e bebek ve jokerlerde indirimlerden alıyorum koli şeklinde rahat ediyoruz bazen 3 ki 25 tl omdan alıyorum ama tek kullandığım o her gün vücudunu silerim onunla hic dokunamdi