Duyguuubek geçmiş olsun çok küçük daha nasıl düşmüş ki 🤦♀️ düştüğü yer 40 50 cm den alçaksa bir sıkıntı olmaz allahın izniyle. Benim kızım 80 cmlik mama sandalyesinden düşmüştü alnını fayansa çarptı biz hemen götürdük tabi 7 aylıktı 2 saat hastanede takip ettiler sonrasında da biz 24 saat evde takip ettik şükür bir sıkıntı çıkmamıştı. Fışkırır tarzda kusma göz kayması normalden farklı hareketler sürekli ağlama aşırı uyku gibi durumlar olursa götürün mutlaka hastanede de bie işlem yapılmıyor ciddi bir şey değilse takip edin diyorlar