Bebeğim henüz 3 aylık nasıl oldu anlamadım daha hiç dönmemisti koltugum l koltuk ve yukarı doğru aparatı var genişliyor açık halde en dipteydi bez almaya kalktım ve ağlamaya başladı hemen aldım sustu bı yerinde morluk falan yok çok az kustu yeni mama vermiştim bidaha ağlamadi bişey olur mu başına gelen var mı