Esra25eylul Mizmizyasyi muhtesem yüzyılı bitirdim mukemmeldi kösemi de izledim ama o hic sarmadi beni kurtlar vadisini eşimle birlikte izledik 50.bolume kadar ezeli de 40. Bölüme kadar izledim cunku kacip kovalamaca cok tekrarlandi simdi masumlar apartmani izliyorum delirmesem iyidor ilk bolumlerde rüyalarıma bile giriyordu
Mizmizyasyi Esra25eylul ayy masumlar apartmanı mi duymak istemiyorum onuda sinir oldum resmen Bi kaç bölüm izledim bıraktım tvdeyken hala devam ediyormu bilmiyorum ama izlenecek gibi değil. O annesini görmesine onun laflarını hala dinlemesine sinir oluyordum bıraktım onun için. Camdaki kizida izliyordum annesini sürekli dinlediği evlenmiş hala korkuyor bisey yapamıyor ona sormadan onuda o sebepten bıraktım. Sorna kızılcık şerbeti arada onu izliyorum son fragmandan sorna onuda birakicam gibi . Kaç yaşına gelmiş hala annesinin herseylerine karışan Bi dizi olunca nefret ediyorum nedense o tarz dizilerden . Kız erkek ayrımcılığı yapılıyor onun pek izlemiyorum sinir olmaktansa..
Mizmizyasyi xxx78 basladimda onuda biracak gibiyim son fragmandan sorna annesinin dediğinden çıkmayan erkeklere iyi davranıp kızlara öyle davranan ayrımcılık yapan anneleri ve ailesi sevmediğim için pek bana gore değil….
Gryffindor dumeka Ayy evet ya😍 bir de Hırsız Polis diye bir dizi vardı orda da Timuçin Esen e vurulmuşluğum vardır 😃
dumeka Gryffindor zihnimde hemen “gecenin en siyahında umudun bittiği yerdeyim” diye şarkısı başladı şu an 😂
Gryffindor dumeka Ahahah aynen “ Sen imkansızsın, sensizlik imkansızzzzz” 😃😃 akşamları iki dizi birden oynardı güzel zamanlardı şimdi diziler aşırı uzun
dumeka Gryffindor yerli dizi yersiz uzun 😄 ben dizileri youtubeda ×1,5 hatta çok mıy mıy olanlarını x1,75 hızla izliyorum şimdi daha iyi oluyor
Gryffindor dumeka Mantıklı 😃 ben şu an Avrupa yakası izliyorum yani izlemek de denir mi bilmiyorum arkada dönüyor o bitince bakalım neye başlarım bilmiyorum 😃 aklımda Ayrılsak da beraberiz var onu izlerim belki
Nisann0601 tospikk1 doktorlari kesin izlemistir hersene oynadigi icin tv de 🤣🤣🤣 Aski memnuda ayni sekil izlemeyen yoktur heralde 🤣
dumeka Gryffindor ben de bilgisayarda çalışırken veya yemek yaparken arkada ses olsun diye açıyorum oğlum uyuyorsa . Bugün aklıma Okan yalabık ın oynadığı bi dizi vardı serseri veya çapkın olması lazım o geldi ben de ya ona ya da lise defterine başlasam mı diye geçti 😄
Nisann0601 laliko35 asmali konak ve yilan hikayesi ben cocukken tvde oynuyordu smdide oyun izlemek istiyorum onlari baslayin baru 🤣🤣 birde memoli vardi meltem cumbul felan oynuyordu 🤣🤣 uvey baba lamia 🤣🤣
Mizmizyasyi Gryffindor digerleri pek bana gore degilde asmalı konağı duymuştum çok güzel diyorlardı olabilir aslında baya ilgimi çekti aslında. Teşekkür ederim öneriniz için böyle Bi cevap beklemiyordum 😄
Mizmizyasyi Mizmizmyrtle sihirli annemi bugun bitirdim bende hamileyken başlamıştım aslında dogumdu çocuktu hayat telasiydi anca bitirebilirim
Mizmizmyrtle Mizmizyasyi ben kaç bin defa bitirdim saymadım ama hala yemek yerken ya da uyumadan önce falan karışık açıp izliyorum bana huzur veriyor 🙃 ferihayı izliyorum bazen eğer uzun soluklu bir şeyler izlemek istiyorsa canım vaktim de varsa Tabiki harry potter veya alacakaranlık 152637383 kere izlediğim halde baştan açıp izliyorum bana iyi geliyor :D
Mizmizmyrtle Mizmizyasyi ha bi de şey var izlemediysen kara ekmek efsane bi 3 kere bitirmişimdir bi de o hayat benim 🤣
Esra25eylul Mizmizyasyi simdiki yeni dizilerden hic birini izlemiyorum hepsi ayni konu etrafinda dönüp duruyorlar masumlar apartmanini meraktan izliyom iyilesebilecekler mi diye
Mizmizyasyi Mizmizmyrtle aslında olabilir yabancı dizi değişiklik olur biraz hem teşekkür ederim canım güzel tavsiyen için . Her an açıp harry potter e başlaya bilirim 😅
Busragokceberra Mizmizyasyi Köprü,Hatırla sevgili,Yabancı damat,Yedi numara,Asmalı konak,Doktorlar,Yarım elma,Yılan hikâyesi,Ekmek teknesi ve en sevdiğim Hayat bilgisi 🤗🥰