Nslhn5561 bu konuyu o kadar çok araştırdım ki , bebeğim bugün 4 aylık oldu 3 aylık olduğunda doktorumuzun ısrarı ile rota yaptırdık ertesi gün çocuğum rahatsızlandı. Aşırı ishal , sonrası kanlı ishal oldu. Serum takmak için delik deşik oldu evladım. Ertesi gün yine aynı yeşile döndü ishali ve pozitif çıktı aşıdan sonra 1 ayda ilaç vs anca düzeldi kakası yaşadığım korku da çabası. Doktorumuz ilk başlarda aşıdan kaynaklanmaz dedi pozitif çıkınca olabilir ya dedi. Yani resmen pardon dedi. kesinlikle özel aşıları yaptırmak istemiyorum bir daha