Sgnscl mashallah sübhanallah nazar değmesin 🥰bizimkide 6aylik olana kadar çok sakindi dış çıkardıktan sonra huy değişti belirli bir rutinimiz var hergun aynı şekilde bozmamaya devam ediyorum ama 1yasina girdi gireli ne uyku ne sakinlik kaldı büyüme atakları yaşıyoruz gündüz uykularimiz zaten 2ye düştü 20dk ona tamam ama gece uykusuna geçişte çok zorlanıyoruz malesef doktor bay bay night diye bir damla önerdi aramızda kullanan varmı?