Sgnscl daha ne istiyosun canim😂 benim kızımda 1.5 yasina kadar öyleydi her huyuyla hemde. 1.5 tan sonra bir azıtmaya başladı şuan 4 yaşında hala tam gaz devam. Keske eski aylara donsek diyoruz esimle en guzel zamanlariymis cunku😆 simdi ne durdan anliyor ne yapma etmeden anliyor, esimle timarhanelik olmadigimiza sukrediyoruz o yuzden su Anin tadini cikar ilerde bol bol huniyle geziceksin tecrube ile sabit :))))))