Wasssaap Burcubuse26 büyük olasılıkla ondan çoğu kişide var😔 bir çaresi var mı acaba yoksa zamanla mi geçecek çünkü çok kötü bir ağrı uyanır uyanmaz 😒
ymn2019 Suheylacihan malesef sağlık olsun artik napalim benm merak ettgm açık amelyat olan herkesn böyle kaliyirmu hissizligi
mavigiller Berenberfu Yara yerinde sürekli sancı iç karnimda hissediyorum bacaklar bel ve ameliayat masasında üzerimi ortmemisler sırt tutulması ağrısı bir yandan perte çıktık resmen 🤣🤣🤣🤣
Burcubuse26 Wasssaap ay inanmıyorum hiç o aklıma gelmedi kızımı taşımaktan yorulmaktan falan diyordum ama uyanınca geçmezmi geçer demi yok geçmiyor yarın sabah ağrıcakmı bakalım genelde ağrıyor ya tuaf bir ağrı inşallah geçer yoksa yandık bununla ömür boyu iğneden dolayımı kalan ağrı acsba biliyormusunuz iğne olurken çok rahat oldu benim sonrasındada bşşey olmamıştı ameliyat kısmı daha zordu çok zor gerçekten başlı başına çok zor
Wasssaap Burcubuse26 valla hiç bilgim yok hatta ben de burda okuduktan sonra anladım sezeryandan dolayı olduğunu, aynen tam iğne yapılan yerin etrafında oluyor, umarım kalıcı değildir 😒😕
Burcubuse26 Wasssaap ay inşallah geçer her sabahmı ağrır ya gene ağrıdı yani cidden ağrıyor 😒 inşallah geçer gider ya
seydadrk en bombası bende olabilir ameliyat yeri fıtıgı bebeğim 7aylık ve şimdide onun için ameliyat olacağım 😢
Meowmeow Vücudum komple çatladı, hormon göbeği gibi bir küçük yağ göbeği kaldı. Önceki kiloma 2 kilo var ama göbekten pantolonlar tam kapanmıyor. Bunu iyice slime gibi eritmek için 7-8 kilo vermek lazım. O zamana daha çok sallanacak.. Ne yapalım
Meowmeow Bir de göbeğim inanılmaz büyüktü bana göre. Ebeler bile şaşırıyordu, ikiz mı, çocuk çok kilolu herhalde filan diye. Biraz daha dursa göğsümün altından aşağı komple çatlayacaktı
Zehraclk Berenberfu sezaryanım güzel geçti ama epidural olduğum için bel ağrısı bebeği kaldırırken bile ağrıyor 2.5 ay oldu