Mustafam-elifim HONEYBABY_ valla bende anlmadim hiç yoktu ilk doğumum normal ondada olmadı ikinci bebeğim sezeryanda sonra başladı göbek bacak bikini
Wasssaap Kızım bir yaşına geldi ama her sabah uyandığımda acır gibi bir bel ağrısı oluyor sezeryandan dolayı oluyormuş ne zaman geçer acaba 😕😕
Suheylacihan Ne göbek kaldı ne ağrı ne sızı. Sadece sezerrysn yeri izi oda hiç görünen yerde değil baya aşağıda. İstemiyordum ama çok memnunum. Hee birde izin olduğu bölgede biraz uyuşukluk var ama olur o kadar. Duyduğuma göre de geçmiyormuç
ymn2019 Suheylacihan evet o hissizlik gecmiyor benmde 3 seneyi geçti hala dokunamam oraya ama başka br skntim olmadi hic sonrasında plates vs herseyi yapiyrm yeri geldgnde. Ama elim degmesn yanlışlıkla jcim br tuhaf oluyr
Mgf Berenberfu kocaman bir göbek ve çatlaklar ha bide gitmeyen kilolar🤦♀️sezeryan izinden başka öyle ağrım sızım kalmadı şükür belki genel olduğum içindir
ymn2019 Suheylacihan malesef sağlık olsun artik napalim benm merak ettgm açık amelyat olan herkesn böyle kaliyirmu hissizligi