T-annesi valla ben doğdu doğalı kullanıyorum. Bebekken daha kolaydı tabi pusette uyuyordu zaten 1 saatlik yola da gittim. Sonra yaşına kadar nerdeyse durmadı çok zordu kriz ağlaması falan olup kenara çektiğim çok oldu. Şimdi oyuncak kitap falan oyalıyor bide müzik dinlemek vs keyfi yerinde oluyor etrafı izleyerek geçiriyoruz yolu. 16 aylık şu an