T-annesi Kaç aylıkken bebeğiniz ile yalnız araba kullandınız ? Benim bebeğim 4 aylık bilmiyorum tek arkada duracak mi ? Mesafe çok değil
bumblebee T-annesi ben 40 çıktığından beri😂 dolaptan da bebek dikiz aynası aldım sonra. Lazım🤩 tedirgin olmayın sürün gitsın alışır🧿
benimbebegim Benim bebeğim 2,5 aylık araba kullanıyorum, arkada duruyor zaten seviyorlar bebekler arabayı, olur da trafik de ağlarsa sakinleştirici ninni tarzı açıyorum susuyor
T-annesi benimbebegim yüzü size mi bakıyor yoksa ters mi duruyor? Beni görmezse yada tersine ben görmezsem olmuyor diye düşünüyorum
T-annesi bumblebee bende öyle düşünüyorum artık beraber çıkmamız lazım , ama bende ayna yok acaba yüzü beni görsun öyle kullansam nasıl ? Ters koyduğumda beni görmezse tedirgin olur bende öyle
biraslanmiyavdedi 1 yaşında. İşe başladığımda daha aktif kullandım arabayı, anneme getirir götürürdüm. Bazen bızıklanıyordu ama büyük bir sorun yaşamadım.
T-annesi biraslanmiyavdedi güzel bende anneme gitmek için soruyorum aslında , yakın aslında ama 4 aylık olduğu için onu arkada yalnız bıraksam diye tedirginim
NaimeYilmaz T-annesi Arkada durması gerekiyor ve koltuğa bakmalı. Ben zaten 0-3 aydan sonra direkt oto koltuğuna geçmiştim yenidoğan aparatı da vardı. Çok rahat ettim onunla puset çok güvensiz geliyor bana. Bir de durmuyorlar 4-5.aydan sonra fazla
Mys01-01 T-annesi arkada canım aslında arkaya donuk bağlanıyor ama ben 2 kemerin ortasına koyup one dogru saglam baglarım
cAnKizimmmm T-annesi 5 günlükten beri aşılara arabayla gittik kış bebeğiydi yürümek istemedim pusetinde arka koltuğa bağladım alıştı şimdi 1 yaşında her yere gidiyoruz
cAnKizimmmm T-annesi puseti bana dönük bağlıyorum görmezse ağlar çünkü hâlâ görmezse ağlıyor böyle alıştı böyle devam artık yapacak bir şey yok ☺️🤷🏻♀️
senbanabaksana Pusetin size dönük olması bı trafik cezası yalnız yanilmiyorsam 1 yasa kadar mı neydi bizde doğduğundan beri çıkıyoruz zaten büyüdükçe daha zor oluyor şuan 15 aylık sırtımdan ter boşalıyor gideceğim yere ulaşana kadar