oglumherseyim5 MeteYmen_Annesi Bana göre olmaz özellikle fotoğraf çekiceksek ben çok seviyorum böyle özel günlerde giyinmeyi bebeğimin ilk yaş gününde de öyle yaptım benşm için çok özeldi
MeteYmen_Annesi oglumherseyim5 ne biliyim sonra çok abartılı demesinler yada aman olsun ya 1 kere olacak fotoğraf çekimimiz de olacak
MeteYmen_Annesi birmelekannesi__ mekanda düşündük çünki evim küçük ve eşimin ix arkadaşları gelecek 20 kişi falan olacağız
birmelekannesi__ MeteYmen_Annesi ay benim de bir ay sonra bende bulamadım giyecek bir şey ama dediğiniz kombin güzel olur
MeteYmen_Annesi Ya kimse yok mu anlamıyorum altı üstü yandım istedim ne biliyim normal de doğum günü postlarına girip yazılmıyor yani yardımcı olmak çok mu zor fikir paylaşmak çözemiyorum bi kaç postu daha böyle oldu
MeteYmen_Annesi birmelekannesi__ yani napıcam şaşırdım kaldım şimdide yeşilden döndüm toprak tonlarını olsa diyorum
ipekli oglumherseyim5 bence çok abartı olur bu. Şık ama abartı olmayan birşey olmalı. Yine de siz bilirsiniz tabi