Şimdi ikizlerim bu takımı gidecekler alıcam aynı renk böyle ama ben ne giysem doğum günlerinde 🤣 nerden ne alacağımı sapıttı yeşil elbise mi alayım açık tonlarda şal mı yapayım eşime de yeşil gömlek mi alayım açık tonlarda pantalon mu alayım kararsızlık seviyem uyum lu olalım dedik ama nasıl yapayım kızlar yardım edin takım da olur benim için önerebileceğiniz siteler varsa onada bakarım 🙏🙏🙏
