Sedoss02 Yasminmiray10 mama olarak sma kullanıyorum ek gida olarak da yulafli cevizli omlet, kaşarlı yumurta, irmik yulaf ceviz bebe bisküvisi karışımı yapıp içine meyve eziyorum sürekli değişiyorum aynı şeyi yemiyorlar
Masalkusu Benim kızımda 6 aylık 2600 doğdu şuan 6300 bende sizin gibiyim bizim ki mamada yemiyo süt yetmiyo ek gıdada ağzını sanki kilitliyo gibi artık ağlıcam ya gerçekten
Yasminmiray10 Masalkusu sütünüzü arttırabilirsiniz süt arttırıcı seyler tüketip sonra sagip verebilir veya emzirrebilirsnz ama cidden ekgida surecine alismamuz zor olicak cok zorlaniyorum oyuncaklar biseyler yapip agizninacinca veriyorum hemn