Bu kısmı anlayamadım ama öyle ya da böyle her bebek gibi o da büyüyecek
Doktorunuz kilosuna ne dedi
Ben uyurken içiyorum artık sütünü 6 aylığız düzenli ek gıda süreci de yok muhtemelen ek gıdaya değil de süte ağrılık vereceğim 7-8 aya kadar zaten tarımları da sevmedi öğürüp kusuyor böyle kusacağına süt içsin diyorum artık
Ayrıca ek gıda kilo aldırmaz onlar tadımlık oluyor çocuğunuza süt kilo aldırır doktor öyle dedi bana