Mrvaydn_ ilk 6 ay bebeklerin ek gıdaya ihtiyacı yoktur. Bazı doktorlar acele edip 4 5 aylık hatta 3 aylıkken gereksiz şeyler başlatıyor. Kaşık mama VS sağlıklı değil iştahsızlık ve ek gıda reddi yapıyor. 180 günlük olunca 3 gün kuralı ile yoğurtla tadıma başlanır.iki çocuğum var hiçbir doktor 4 5 aylık kaşık mama ver demedi.formül mamayı kaşık enjektör eds yöntemi yada kaşık biberon ile vermeyi deneyin ama içmezse kaşık mama yerine yoğur tadımı yapabilirsiniz.