Bebeğim bu ay az kilo aldı diye doktor mama takviyesi yapmamı istedi ama bebeğim kesinlikle mamayı almıyor biberonda tutamıyor. Kaşık mamaları 4.aydan itibaren kullanılıyor belki onu sever diye vermek istiyorum ama bir zararı olur mu diye de korkuyorum. 4.ayda veren anneler tecrübelerini paylaşabilir mi ?