Aras_busra1 ablamın oğlu var kızımla 9 ay var aralarında. Eşim yarın öbür gün sakatlık çıkmasın diye şakasına ablama kızımı emzirtti. Süt kardeşliği olsun dedi. Zaten ne işleri var kuzen demek kardeş demekte,işte. Akraba evliliği eskiden mal bölünmesin,yabancıya gitmesin diyeymiş kaldı mı artık ? Kuzen demek kardeş demektir bu bilinçle büyürlerse zaten o gözle bakılmaz.