Aras_busra1 neden emmiyo dıe 15saat ac bırakıyo anne illa emmek mı zorunda bnde doğum yaptm bı hafta sütüm gelmedi mama verdm sonra sağdm sürekli sütüm gelsn dıe bı damla geldıgını blyrm düşün sağarak çoğaldı sütüm snra bı sağımda 400ml çıktm bu sırada evet bebegum biberon a alıştı snra 4ay sonra kendişiğinden emdi etrafını asla dınlemedm emzır biberon verme asla bıberon verme yok şöle bole dıyen kafa cok oldu herkesı azarladm çünkğ benım cocugumdu ve en iyisini ben bilirdm kım 15saat bebegın ac kalmasına dayanablr kı ben yapamazdm smdi çok şükür 7aylık olcz emıyo da sütüm de var elektrikli pompa ile sağın uyarın memelerınızı süt gelsn bebeğinizide zorlamayın nasıl isterse ona göre hareket edın neden başkasını emsın kı formül mama verın zaten sütünüz gelecek zamanla ben günde 8kere sağım yapıp verıyodm sadece iki hafta mama kullandm snra anne sütü sabır işi bu işler etrafınızi asla dinlemeyın benımde göğüs ucum yoktu taş gbı serttı etrafı zamanla hepsı yoluna gırdı etrafınız bu dönemde en büyük düşman dedikleri iyi gbı olsada