Sarebetul Aslında benim kız biraz garip bir çocuk 🤗 asla sallanmayi sevmez hatta ben dandini soyleyince ağlıyor ve kendini yerden yere atıyor meme emerek uyuyan kızımı kademeli biraktirma sonrası öğlen uykusuyla başladık asla sallanma ve dandini istemeyince sürekli teklif ettim uyku vakti diye televizyon kapalı bekledim en geç yarım saate uyudu zaten benim kızım öğlen uykusunu seven bir bebekti.Geriye akşam kalmıştı karanlık olması benim kızın uykusunu hemen getiriyor önce yerlere yattı aldım yatağına koydum daha sonra yanıma yatti tabi bu zaman diliminde benden bir çok şey istiyordu ekmek elma Niloya pilav en sevdikleri olduğu ve uyumamak için elinden geleni yaptı.Az oynadım güldük öptüm sevdim hiç aglatmadim yarım saatler 20 dakika oldu son 3 gündür 10 dakika da uyuyor bunu da bana sarılarak yapıyor 🤗 beni uyutmak için koynuna alıp sırtımı tapıklıyor ve uyuya kalıyor 😂 ve mutlu son bir maşallahınizi alırım inşallah sizin bebiste böyle uyur