Hayalimde hadi kızım iyi geceler diyip odasına gönderme var ama tabii ki öyle değil. Odasına gidip beraber yatıyoruz önce kitap okuyoruz sonra kızım okuyo kendince sonra anne hadi pencereden arabalara kamyonlara iyi geceler diyelim faslı başlıyo on dk falan iyi geceler araba kamyon biz uyuyoruz diyoruz. Sonra uyku arkadaşları var bir sürü tek tek onlarla konuşalım hadi anne diyo onlarla konuşuyoruz en son bi de uyumaya çalışma fasli oluyo ay yazarken bile yoruldum 😀