06Glz44 bence erken yaptırmakta fayda var çocuk anlamasın yani ilk oğlum 11 aylıktı yaptırdıgımda yine bile geç kaldım diyordum akıllı çocuklar herşeyi anliyorlar ikinci oğlum üç aylık şu an bi an önce yaptırayım diyorum bakalım aradan çıksın travma olmasın 2 ile 6 yaş arası olmaz diyorlar 6 yaştan sonra da çok akıllı olur travma gibi bir durum olabilr o yüzden bence yaptırın