Merhaba güzel anneler ve adayları 21 aylık oğlum var bi türlü hastanye gidemedm en son 1 yaşdan sonra demişti doktor sonra 2 yaş die duydum kafam karıştı Şubat ayında sünnet ettirmeyi düşünüyorum ama o zamana kadar gitmem zor aranzda bu konu hakkında net bilgisi olan varmı.Hastane direk yaparız dedi aradgum zaman ama doktor ile görüşemedim.2 yaş altı 1 yaş altı arada kaldım.Bilgisi olan yardım lütfen