Korkmayın tedavisi olan ve çok ucuz olan ve hiçbir şekilde gelisiminiz etkileyen bir durum yok ilacı düzenli kullandığınız takdirde. Aslında ilaç da değil hormon takviyesi bu. Bizim de topuk kanında hafif yüksek çıktı tekrar kan verdik değer 42 çıkınca 15 günlük iken ilaca başladık. Su an 4 aylık bir buçuk doz ile başlayıp yarima düştük çok şükür değerleri normal. Gelişimi de ayına göre iyi. Ben çok ağladım çok korktum lohusalığım çok kötü geçti ama kesinlikle korkulacak bir durum yok rahat olun .