Kuzum benim oğlumda ilk doğduğunda teşhis kondu 5 gunluk ken kontrol için hastaneye gitmiştik sariliktan yoğun bakımda 3 hafta boyunca yattı o sırada sarilik neden yükseliyor diye baktıklarında doğuştan guatr hastası olduğunu öğrendik çocuk endokrine gittiler değeri 48 çıktı ilac başladılar şuan 4 aylik devam ediyor kullanımı azalıyor gittikçe ilk başta 1.5 tabletle veriyordum sonra 1 e düştü şimdi yarım veriyorum ilac düzenli verdikçe düşüyor korkma kuzum Rabbım safi ismiyle şifa versin inşallah tüm Muhammed ümmetine de bizede kuzum 🤲🤲🤲