Havvasareee ben de kendim asla diyet yapamıyorum . 2-3 gün sonra mutlaka bir kaçamak hop arkasına devamı geliyordu . En sonunda diyetisyene gitmeye karar verdim . Her hafta tartı kontrolü vardı. Bu yüzden hep uydum listelere . Bu arada sporda yaptım . 66 kiloydum başladığımda . 1 ayda 7 kilo verdim. Sonra da devam etmedim diyetisyeni bıraktım . Aynı listeleri uygulamaya devam ettim . Aralık ayı ortasında ameliyat oldum . Sürekli evde yatar ve oturur durumda olmama rağmen kilo almadım . Hala aynıyım çok şükür . Eylülde başlayıp ekimde bırakmıştım . Bazen uzman desteği almak ve başkaları tarafından kontrol edilmek gerekiyor bence .