Herşey olabilir daha iyi bir çocuk doktoruna götürün bizde doğduğundan beri aynı hastaneye çocuk doktoruna gidiyorduk iyiydi ama bazı teşhişleri olmaz etmez korkma gibi konuşuyordu bende kakasında kan gördüm dedi bağırsak üşütmesi olmuş probiyotik verdi gönderdi ciğerlerine inmesin diye de 2 ilaç verdi 2 gün sonra ciğerlerine inmiş ciğer filmi çekti fazla birşey yok dedi aynı gün üniversite çekti dediği şey ciğerlerde iltihap sarmaya başlamış hızlı bir şekilde tedaviye başlandı o yüzden tek doktorla ne kendiniz ne de çocuklarınız kalmasın. Kakayı da sordum üşütmeden kaynaklı bir daha görürseniz haberimiz olsun takip edilecek detaylı dedi