yabancibiri Ozge234 bence bu tamamen kişiden kişiye değişen bir durum, 2 doğum yaptım spinal sezeryan ile ikisindede ne bir baş ağrısı ne baş ağrısı hiç birsey yaşamadım. Allah yardımcısı olsun bol bol nescafe içsin
Ozge234 Kikiriki ya o kadar su içiyor ki kahve tüketiyor ki ama hiç azalma vb birşey olmadı her gün acillik olıyor 15 günde uzun sürmüş umarım erken geçer