Ozge234 5 gün önce kız kardeşim spinal sezeryan olfu üç gün önce de inanılmaz baş ve omuz ağrısı başladı anesteziyi atamamış başına gelen oldu mu kaç gün sürüyor yada ne yapılması gerekiyor hep sıvı şeyler tüketiyor kahve çok içiyor ama atamıyor
Yagiz-mom Ozge234 Bende 1 hafta çektim o baş ağrısını bol bol su içtim bi de sade acı kahve içtim 1 hafta sonra geçti
Eyllada Ozge234 bol su içip kahve içip bitter çikolata tuketsin benim anestezicim doğumhaneden çıkarken böyle soylemisti bende baş ağrısı vs olmadı hiç
Hudanur38 Bende spinal anestezi ile oldum bana anestezi uzmani mutlaka en az 5 litre su ic diye hep tembihledi
Armoni Ozge234 Ben de herhangi bir sorun olmadı bana da söylediler baş ağrısı olabilir vs diye ama çevremde çok şiddetli bir hafta boyunca ağrıdan kafasını kaldırıma insanlar olduğunu Biliyorum zamanla geçecektir muhtemelen doktora söyleyip ilaç isteyebilir ağrı kesici
rivrivyapma Ozge234 ben hiçbir şey yapmadım zaten gazımı çıkaramadığım için 3 gün hiçbir şey yiyip içemedim ne baş ağrısı ne bi şey yaşadım. Ameliyattan çıkınca kafayı sallamak çok oynatmak ağrı yapıyormuş ben olabildiğince hareket etmedim hiç sanırım ondan
Ozlem2904 Ozge234 daha hastaneden çıkmadan bana b sürü su iç demişlerdi sürekli gelip takip ediyolardi. Ben 10 15dk da b kuruyordum ebe normal aneztesiyi atıyor vücut demişti
menek16 Ozge234 bende spinal oldum ama şikayetim olmamıştı hiç bol sıvı ve kahve tükettim zaten kahve manyagı oldugum için ilk kez de böyle iç anam iç diyen olunca french preste demler demler filtre kahve içerdim
Kikiriki Ozge234 15 gün çektim kafam yastiktan kalkmadı serumlar yedim sürekli 😐 hemsirem mutlaka en az 5 litre su bol acı kahve bitter çikolata ve yüksek yastık dedi Ne zaman bunları tam uyguladım geçti. Rabb’im düşmanıma vermesin mahvoldum
Ozge234 Kikiriki ya o kadar su içiyor ki kahve tüketiyor ki ama hiç azalma vb birşey olmadı her gün acillik olıyor 15 günde uzun sürmüş umarım erken geçer
Dunyam492 Ozge234 çok zor bı süreç bol su icebilir yuruyebilir bende sezeryan oldum gerçekten Allah kolaylık versin
Qwertyu Ozge234 öncelikle geçmiş olsun omuz ağrım 1 aya yakın sürdü hatta kaburgamın catladigini düşünmüştüm ama zamanla geciyor
Deletedmom_73 Ozge234 Bende spinal sezaryen oldum canım meyve suyu su nescafe bolca içtim koyu kahve içsin kardeşin.
Mlkglms Ozge234 omuz bel ağrısı yaşadım ben 1 hafta sürdü bol bol su ictim tek yapabildiğim bu oldu ama geçecek merak etmesin parol içebilirsin demişti doktorum bana günde 3 defa içiyordum ağrılarım coktu
Gunesinannesii22 Ozge234 filtre kahve ve bitter ye demişlerdi bana 5 ay oldu daha hiç baş ağrısı yaşamadım normalde de migreni olan biriyim ama öyle bi bitter yedim ki paket paket😀😀 suyuda en az 3litre iç demişlerdi
Eceyigit_14 Bol su ve çikolata önermişti ilk akşam çok zor geçmişti ama gazı tuvaleti vs hallettikten sonra omuzlarımdaki o baskı gibi ağrı ve baş ağrısı geçmişti