blgnsm ben mi yazdım postu diye bi düşündüm :D ben de bugün aşı yaptırdım nefesi kesilecek kadar şok ağladı asla uyumuyor çok huysuz eşim verdirttirmedi kesinlikle verme ateşi çıkınca ver dedi ama ben yarım kay kaşığı verdim dayanamadım korkuyorum bi şey olursa diye