blgnsm Endişeni anlıyorum. Ama şimdi bi kaşık verdin diye bi şey olmaz. Yine de ateşten korkma. Kontrol altında tut sadece. Ateş vücudun savaştığını gösterir. İyi bi şeydir. Ateş olmasın, huzursuzluk olmasın diye bi şey yokken ilaç verilmez. :) Zaten her şeye ulaşmak kolay artık. 38’i geçerse verirsin uygun aralıklarda. Daha da düşüremezsen hastaneye gidersin. Hiç endişelenme. Aşı bazı bebeklerde daha fazla huzursuzluk yapabiliyor. Ağlaması ondandır. Yine de gözlemlemeye devam et bebeğini.