Pozitif93 tahmin ettim benim de bebeğim 6 aylık. 6 ve 8. Aylar arasında bebekler anneye daha bir bağımlı oluyorlarmis ki hakikaten öyle bu da bizim kucaklarimizdan inmemek için daha bir ağır reaksiyon gösteriyorlar bir süre ertele bence ben bana olan bagliligini sağlıklı bir şekilde atlatabilmesi için 8. Aydan sonraya sarkittim eğitimi