Sontvbukucu eğitim aldım. Uyku uyanıklık süreleri vs her şey normaldi. Sadece benim oğlum çok dirençli bi bebek. Uyku eğitimi almak istememdeki nedende buydu. Uykuya geçişlerde çok zorlanıyoruz. Ona bağladım ben bilemiyorum. Eğitmenimiz devam etmemi 1gün sonra direncinin kırılacağını söyledi ama ben artık psikolojik olarak bitmiştim devam edemezdim. Belki de gerçekten kırılırdı direnci bilemiyorum. Normalde yorgun düşüp uyuması gerekirdi ama onu bile yapmadı