Pamirkus tabi pedagog, psikiyatri, nörolog hepsi gördü. her çocuğun ilgi alanı farklı oluyor. benimki de matematik ve yazı yazmayı seviyor. tüm gün bıraksan yazar daha anaokulu bebesi yani bir de. bize uzmanların dediği şey 6 yaşında bir zeka testi yaptırın yaşına göre zeki buldular çünkü baya onun haricinde normal bir çocuk işte. hoşnut oluyor öyle şeylerden. evet herhangi bir şey olsun mesela oyun oynarken kazanamazsa sinirleniyor hırslı bir çocuk. yada bilemediği zamanda kızıyor. yani normal bunlar çocuklar duygularını belli etmeli 😊