Kızlar merhaba birşey sorcam ya 4 buçuk yaşında oğlum var. Şu aralar sayılarla karşı aşırı düşkünlüğü var. Şöyle ki 6 basamaklı sayıları okuyup yazabiliyor 🙈 4 basamaklı sayıları aklından yanyana sıralayıp kaç yaptığını söylüyor. Mesela 4 3 7 9 yan yana gelirse kaç yapar diye sorduğumzda 4379 diye cevap verebiliyor. Var mı bu şekilde bu yaşta bunları bilen etrafınızda. Amacım kıyaslama yapmak değil ondan sormuyorum yanlış anlaşılmasın linçlemeyin hemen 😄 eğer normalse üstüne düşmeyecem de normal değilse araştırmak eğer eğilimliyse matematiğe ilerleyen zamanlarda bu konuda gelişmesini sağlamak isterim 🙏