ahkalbimm prensesko rabbim kolaylık versin inşallah 🤲 ama dediğim gibi korkmayın bizde çok korktuk ama hiç korktuğumuz gibi olmadı çok çok kolaydı.
Ayfer2608 Bartugnunannesi merhaba oglum 29 aylik konusma yok test yapamiyoruz.Alman yada yasiyorum. Band takiyorum ve doktora gidince makineye baktiriyorlsr ama kaymadsn dolayi ölcüm yapamiyorlar bu yüzden gözluk alamadik.Size nasil gäzlük verdiler nasil yapildi?
AyselGk Efnanmomsss merhaba. Ameliyat oldu mu kuzunuz? Bizim da içe kayma başladı sağ gözde. Kapama tedavisi yapıyoruz bir haftadır günde 2 saat. En olmadı ameliyat olur, endişelenmeyin dedi doktor.
Efnanmomsss AyselGk merhaba hayır olmadı kapama işe yaramış baya ilerleme olmuş bi saate indi bant süremiz☺️
Efnanmomsss mrvyhya Prof HUBAN atilla yazın Google a ordan iletişim i sağlayabilirsiniz eğer ulaşamazsanız bana yazın numara atarım